bircanmom prensesannesi1_ ev ısısının 20-22 olması gerekiyor. Bunu çok fazla doktordan dinledim. Diğer sıcaklıklar bebekleri çok çabuk hasta ediyormuş.
bircanmom prensesannesi1_ ya yüksek sıcaklıkta bebeklerde su kaybı gibi bir şey oluyordu. İnstagram da dr. Osman gönülal var ondan bak istersen
laliko35 prensesannesi1_ 20 22 derece arasında hep doğduğundan beri hiç çok sıcak yapmıyoruz uyku kalitesini de etkilermiş çocuk Dr u öyle demişti
Bebetonunmotheri prensesannesi1_ suan 25 ama 23 e düştüğünde ben donuyorum Sorun bendemi ya anlamis degilim😂 Bebekte usumezmi acaba