Nevintuna Sütten kesme gibi bir hata şakın yapmayın mama sindirimi zor olduğu için gaz ve kabızlık istemsiz olur anne sütü daha rahat sindirilir. Bebeğiniz daha küçük en azından 6 ay anne sütü almalı az geliyorsa bile. Gazı geçecektir inşallah ayakta emzirmeyi deneyin yada sağıp verin bir şekilde sütün tadında bir değişiklik yoksa kesinlikle kesmeyin.