evlerkadar Kızlar kızımın ıdrarında lökosit 18 çıktı yüksek mi sizce hep huzursuz ağlıyor bu yüzden olabılır mi ya da antibiyotik başlar mı doktor daha 4 aylıkta antibiyotik verir mi
BuzluLatte evlerkadar buna doktor karar verir en iyi. Tahlil yaptırdınız belli ki doktor değerlendirmedi mı ?
haticedenizkahraman Bizim 14 dü 2 buçuk aylıkken antibiyotik kullandık canım bitmedi 15 gün kullandım
haticedenizkahraman Ondan huzursuzdur biz huzursuzluk sebebiyle gittik çocuk sabaha kadar çııldırdı 14 çıktı degeri hastanede yattık 2 gün başka hiç bi belirtisi yoktu bi anda çocuk sabaha kadar agladı bize de kolik diyolardı gene o yüzden sanmıştım bende
evlerkadar haticedenizkahraman benımde kızım kolık son üç gündür fazla huysuz bende doktora götürdüm tahliller akşama doğru çıktı daha doktora gıtmedık ben e nabızdan baktım