Doğduğundan beri kızımın kilo alımı çok az. 400-500 gr alıyor. Sütüm yetmiyor diye yapmadığım şey kalmadı. Destek de aldım sütümü de artırdım ama o da emmiyor iştahsız gibi. Emmeyince tekrar azaldı sütüm. İncir, hurma, tahin, dereotu havuç gibi yenebilecek her şeyi yedim. Bitki çayları denedim. Lacmix, solgar breast yeast, bestlak içtim. Power pump dahil sağım zaten sürekli yapıyorum. Rahat ol diyeceksiniz artık 3 ay oldu inanın rahatım da çünkü olan bu elimden geleni yapıyorum. Yazmamın sebebi başka yapılabilecek bir şey var mı? Çünkü sadece emiyor o da çok az. Biberon istemiyor. Eds, şırınga, kaşık hiç biri işe yaramadı. Varsa hala yapabileceğim bir şey yaparım