Merhaba arkadaşlar. 28 gün öncesinde spinal sezaryan ile doğum yaptım. İlk 10 gün içinde baya baya toparladım çok şükür. Fakat dünden beri dikiş yerimde bir baskı var. Karnım sanki oraya baskı uyguluyor ve yatarken kalkarken bu beni biraz zorluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Tekrardan böyle hissetmek benim modumu çok düşürüyor. Yaşayanlar yazarsa çok sevinirim.