masall123 hastanede ilk gece hemşireler su geçirmez bandı taktılar, ertesi günü taburcu oldum doktorum eve gittiğin gibi duşa gir ve mutlaka hergün banyo et dedi, 3 gün sonra hastaneye gidip bandı yenilettirdim. Doktorum izne çıktığı için 1 hafta mecbur bantla durdum kontrole gidince çıkarttı ve heegün yine duşa girmemi ve saç kurutma makinası ile güzelce kurulamamı, baticon sürmemi, üzerine de peçete koymamı istedi terden nem olmaması için, bakımı için de iz kremi verdi. Şu an hiç belli bile değil