Bebegim 4 aylık oldu gecen öksürmeye başladı ertesi gün hastaneye götürdüm çok şiddetli öksürüyordu hava vereceksin dedi soğuk buhar şu an kullanıyorum 2 gündür ve antibiyotik yazdı ama dün akşam ve bugün akşam öksürük krizine girdi balgamli şekilde öksürüyordu daha çok küçük olduğu için cikmarmayida bilmiyor burnuda tıkalı geceleri de çok oksuruyor ne yapacam bilmiyorum 😭 elim ayağım birbirine girdi durduramadı öksürügunu sidmi de aynı ne yapım ne edim bi akıl verin