2 yaşında bebeğim gribal enfeksiyon geçiriyor. Doktor 1 hafta dolven kullansın dedi. 5 saatte 1 veriyorum. Kullanmaya başladığımızdan beri ateşimiz çıkmadı o yönde fayda etti ama gece inanılmaz terletiyor. Sanki üstüyle duşa girmiş kadar.. Bu normal mi? Şurubu daha önce kullanmış olan arkadaşlar böyle bir etkisini gördü mü ve 1 hafta boyunca kullanmak uzun değil mi sizce?