GorkemEsmaIbo Merhaba arkadaşlar biz ciddi uyku problemleri yaşıyoruz iki aydır gece üçleri dörtleri buluyor en az her yolu denedim olmuyor bana öyle bir uyku eğitmeni önerin ki biraz olsun uyuyabileyim lütfennnn
esracck GorkemEsmaIbo gündüz çok uyutmamaya çalış arada uyusun ama gece alcagi uykuyu gündüzden almasin
Derin33 GorkemEsmaIbo bence doktor görmeli bu bebek için de sağlıklı bir durum değil çünkü benim kızım bir yaşındayken böyleydi sipraktin vermişti doktor elzem miktarda düzeldi şükür
Oglusum5357 Valla 7 de kalkıp işe gıdecegım 1,30 saattır uyutmaya çalışıyorum kalkıp tepıne tepıne ağlamak istiyorum
Tazeanneyimbenn Oglusum5357 offf çok zor 🤦🏽♀️ çocuk bakmak ztn yetiyo insana bide üzerine çalışınca dahada zor allah yardımcınız olsun