Kizlar bebegim 7 bucuk aylik ne zaman ek gida versem kakasını yaparken çok agliyor bazen de 3 gün yapmadığı oluyor bu durum normal mi?
İlk başlarda çatalla ezip veriyordum yiyordu da ama kabız olduğu için artık sebzeleri dograyip bilendir dan gecirip veriyorum.
Sorum şu aslında bazı tariflerde princ oluyor mesela havucu rendeleyip koyuyorlar falan bu durumda yedikleri puturlu oluyor benim bebeğim böyleyken o tariflerden yapabilir miyim aynı şekilde mi devam etmeliyim
Maşallahı var ne versem yiyor