Merhaba bugün 20 günlük oldu ama meme ucum olmadığı için emmiyordu daha yeni yeni emmeye başladı çok şükür emiyor ama emerken uyuya kalıyor uyanması için her şeyi yapıyorum ama çok zor uyanıyor kendisi tekrar 10 dk sonra aç kladigi için ağlıyor tekrar emziriyorum boyle böyle 3 saate anca doyuyor kakasını çişini yapıyor ama bana tam doymuyor gibi geldi ne yapmam lazım acaba ek olarak sütümü sagip versem mi bilemiyorum ilk bebeğim çok zorlanıyorum geceleri full ayaktayim