minik_sercemm ben 1 aylıkken gece 2 saatte bir kaldırıp emziriyordum tok olsa dahi emziriyordum ki zaten emiyor da eğer uyuyorsa doyuyordur bence çünkü benimki açsa kesinlikle uyumuyordu, mama meme arka arkaya hepsini deniyordum artık, meme bağımlılığı oluyor aç olmasalar da emiyorlar bende çok üzülüyordum hep nöyle mi olucak beslenme saati olmıcak mı diye ama şu an da da öyle bi beslenme saati yok 😂 1,5 - 2 aylıkken etrafı keşfetmeye başlayınca meme düşkünlüğü kalmıyor şimdi 3.5 aylık diş çıkartıcak galiba gaz sancılarıyla eş değer ağlama ataklarımız var sadece kucakta geziyor