seyhannhri Merhabalar ocak ayının onbırıınde doğum ıznım bıtıyor bebegım mınık ve bakacak kımse yok ustune zaten kolık. Anlarada rapor alacagım yer var mı
derya0692 Magnet hastanesi hangi bolumden veriyor bir de bebegin kac aylik olduguna bakiyorlar mi bilginiz var mi @Hayalim-2015