Kızlar oğlum 17 aylık çok hareketli bi çocuk ve herşeye bağırıyor birşey isterken bile bağırıyor ya ne görürse istiyor vermezsek çığlık kıyamet kopuyor düzgünce anlatıyorum yok ilgisini başka bi yöne çekeyim diyorum olmuyor onu alana kadar bağırır elinden alsam bağırır herşeye bağırıyor kafa kalmadı artık bağırmasından komşularım soruyor noldu diye o derece heryeri döküyor tam bir ilgi çocuğu eşim ve ben sürekli onunla ilgileniyoruz gündüz hep onla ilgilenirim akşamda eşim ilgilenir oynatır acaba bu yüzden mi böyle misafirliğe gidemiyorum daha da felaket oluyor hep yükseklere tırmanıyor tehlikeli şeyler yapıyor geçici bir durum mu ?