Bizede bulaştı 3 yaşında oglum ve 4 aylık bir oglum var ailece bulaştı kulanmadigimiz krem losyon kalmadi ama olmadi tekrar cildiyeye gitim cildiye doktoru çocuklara yaşlarına uygun ayri losyon krem yazdi bize ayrı losyon krem yazdi biraz zor geçiyor bizimki geçmeye başladı evdeki herşeyi temizliyorum yıkıyorum kıyafetleri 60 derece ve üzerinde yika dedi doktor ve herşeyi ütüle utulemeden giymeyin dedi çok şükür şuan iyiyiz