Kızlar korunuyorduk korunurken konforun yittilmasiyla içime geldi yani ilk bebeğime isteyerek yaptık her gece sabah öğlen yaptığımız halde zar zor tutturdu asla inanmazdım neyse geçen haftalarda tam günü hatırlamıyorum kondom yırtılmış ben ıslaklığı hissedince anladık tuvalete kostum baya durdum o günden sonra aklımda hiç acaba yoktu taki 1 .5 hafta öncesine kadar sol kazıkların patlar derecede ağrıyor elektrik çarpması gibi ilk evladıma nasıldı hatırlamıyorum ama hatta burda başlık açtım görmüşsünüzdür belki sürekli uykum geliyor koltukta uyuya kalmışım geçen nasıl uyurum dedim ya kizim var o uyanıkken nasılsın uyurum diye eşime kızdım neden uyandirmadin diye yarım saat uyumuşum eşimde kıyamamis gogus uçlarım sivti ve aşırı sis hissediyorum akıntı var ama çok yoğun değil ya varmi yokmuş suphesine düştüm ama içim hep yoktur diyordu öğlen Bi erken gebelik testi bide normal aldım geldim erken gebeligi yaptım tek çizgi çıktı akşam da dedimkibbida yapım bakim yarim saat oldu şoktan elim ayağıma dolandı direk eşime gsoteridm silik çizgi var dedim bak gördü sarıldı konuştu sakın üzülme aksine mutlu ol diyor nasipti oldu diyor maddi anlamda pek Bi sorun yok hatta destfimde var kayinvalidem hep yardımcım oluyor kızıma bana kabullendim ama hala şok etkisindeyim kızlar yani kizim 1.5 yaşında falamken dogurcam resmi atiyorum