Merhabalar oğlum 3715 gr doğdu . Doğduğunda çoklu besin alerjisi teşhisi konuldu onun için kilo alımımız hep çok yavaştı . Şu an 16 aylık 9.5 kilo . Yavaş yavaş artık çoğu besini yemeye başladı fakat kilomuzu da toparlamaya çalışıyoruz .Önerileriniz var paylaşırsanız çok sevinirim. Yumurta yiyemiyoruz hala . Ne gibi şeyler yedirebilirim ??