Linaaa90 ekran göstermek ayrı ekran maruziyeti apayrı,benim kızım 1,5 yaşında biz özellikle akşam uyku öncesi mamasını yedirirken Niloya açıyoruz izlerken yiyor ama gün içinde hiç izlemiyor oyunlar oynuyor vs..Şimdi bizimki hem yaşı artık biraz da olsa büyümüş bir bebek hem de bizim kontrolümüzde biz mama bitince kapatıyoruz,ama sizin bebeğiniz maruz kalıyor yani 60 günlük bebek böyle bir şeye maruz bırakılmamalı.Onun el şıngırdaklarıyla dijital olmayan şeylerle oynaması lazım,annenize izin vermeyin gerekirse tartışın ama tv maruz kalmasın el kadar evladınız