esmaaykur antibiyotik vermeyin maalsef verdikçe o an geçirip sonra tekrarlıyor elinizden geldiğince ilaç kullanmamaya gayret edin
Eğer emziriyorsaniz siz sarımsak kürü yiyin ve emzirin hastalığa birebir sarımsak kürü(üç diş sarımsak küçük küçük doğrayıp bir tatlı kaşığı bal ve yedi damla limon) sarımsak kürü bu yapıp taze taze bekletmeden yemek gerekiyor,hasta iken üç öğün yemek gerekiyor hasta degilkende bağışıklık güçlenmesi için haftada bir yemek çok iyi, bebeğiniz içinde yoğurduna sarımsak katıp vermek ve çorbasına katmak çok çok iyi hastalığa deneyin mutlaka pişman olmazsınız,ama çorbaya pişerken değil öyle antibiyotik özelliğini kaybediyor çorbayı kaseye aldıktan sonra bir diş sarımsağı tutabileceği şekilde minik minik doğrayıp içine katıp vermelisiiniz hasta olduğu zmsn,Allah’ın izniyle çok iyi gelecek
Eğer Instagraminiz varsa hastalanmayancocuk sayfası var takip etmenizi öneririm bu kür ordan ve daha çok yararlı bilgiler var 🌸