Tüm mamaları deneyen biri olarak herkesin bebeği farklı benimki bi acayip zaten hiç girmiycem oraya dönemsel olarak zevki değişti ilk doğduğu zamanlar hipp organik combotik kullandım sonra sevmemeye başladı evolvia hiç içmedi kötü kokuyor diye sanırım sma içti bir ay kadar sonra bıraktı evolvia ac kullandık bir ay sonra bıraktı sevmedi şuanda aptamili uykuluyken içirmeye çalışıyorum diğer tüm mamaları denedim içmiyor atak ayında bi bunu anlamıyor uykuluyken kokusu sütüme yakın kokuyo deneye deneye öğreniyoruz maalesef yakın olsak şuanda ev mama dükkanı gibi gel al benden dene derdim