Rabiatopl Kızlar bugün 2 yaş aşısı yaptık aşıdan sonra bir bulgu göremedim akşam 8 gibi cafenin oyun alanına bıraktım oradan mı oldu aşıdan mı oldu bilmiyorum alerji oldu ve kaşınıyor acil destek lütfeb