Kızlar bugün öğlen ateslenmeue başladı 38,5 oldu ilaç verdim duş aldırdım 37,5 düştü. Sonra akşama doğru tekrar çıkmaya başladı 38,5 gördü ve acile gittik serum yedi ve yine düştü. Ama 1 saattir yine var 38 e çıktı. İlaç verdim soğuk uyguladım ama geçmiyor 38 de kaldı. Sabah doktoruna gideceğim ama şuan çok huzursuzum ilaç ve soğuk uygulamaya rağmen 37lere bile düşmüyor