Atssssss000 Benim oğlum 11 aylık olacak doğduğu günden beri uyku problemimiz var 1 gün bile doğru düzgün bir uyku düzeni olmadı bir türlü oturtamadık . Bütün uyku rutinlerini denedim 9 aylıkken doktorumuzun önerisiyle bay bay night uyku damlası kullanmaya başladım yine hiç bir şekilde faydasını görmedim . Uykuya çok zor Dalan ve yarım saatte bir muhakkak uyanan bir bebek uyandığı zaman geri uykuya geçmiyor ayağa kalkıyor sağa sola vuruyor kendini gün içerisinde ağlamayan bebeğim uykuluyken kıyametleri koparıyor sebebini bir türlü çözemedim. 11 aylık olacak halen 1 tane bile diş çıkarmadı sanırım o da rahatsız ediyor ama bende bitmiş durumdayım psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum. Hiç bir desteğim de yok 2 saat kesintisiz uyusun diye yalvarıyorum Allah’a resmen . Bir bebek bu kadar mı zor uyur böyle mi uyur diye sürekli dert yakınıyorum sanki sadece benim bebeğim böyleymiş gibi düşünüyorum bu kadar söylendiğim için vicdan azabı da çekiyorum kötü anneyim diyorum maalesef bir çok bebeğin ve annenin problemi ,umarım bu günleri kolay bir şekilde atlatırız :( önerileriniz varsa bende alırım uyku eğitimi almak istiyorum ama kararsızım aranızda alan var mı işe yarar mı sizce ?