Merhabalar güzel anneler🤍 bebeğim 1 yaşında beslenmede sorun yaşıyoruz hala. Hep emmek istiyor ama yemek yemek istemiyor. Ağzına alıp çiğneyip tükürüyor. Doktorumuz birkaç vitamin verdi ama onları da asla içmiyor. Vitaminleri içirmek için önereceğiniz yöntemler var mı acabaa🌼