Merhaba kızlar 4 yaşında bir oğlum var tüp bebek tedavisi ile, şimdi ikinci çocuk için 3 gün donmuş embriyo transferi yapıldı bugün 8 gün dayanamadım ve erken gebelik testi aldım sizce var mı? Kan vermeli miyim yarın yoksa 12 günü yani cumartesi gününe kadar beklemeli miyim?
https://hizliresim.com/fghicgc