6ay 26 günlük bebeğim daha önceleri de kaka problemi olmasına rağmen ek gıda ya geçmemle birlikte kabız oluyor taş gibi parça parça 3 günde 4 günde bir bekliyorum yapmayınca kendim gliserin vererek yaptırıyorum gece uykuları da çok kesik kesik bu yüzden olduğunu düşünüyorum bişeyler yazın lütfen gerçekten çaresizim özellikle bal kabağı kayısı püresi dışına da çıkamıyorum ek gıda da sırf bu yüzden çok zorlanıyorum