Kızlar 15 aylık oğlum dün aniden ateşlendi ve ateşi 40 dereceydi hastaneye gittim acilen serum taktılar tahlil yaptılar kanında enfeksiyon varmış antibiyotik verdiler calpol ve birde fitil Aksama kadar iyiydi bir saat önce ateşi yne çıktı calpol verdim antibiyotiği içirdim ama ateşi düşmüyor duş aldırdım düşmüyor 38.6 hep be yapabilirim sizce fitil düşürürmü ne zaman versem yardımmm