Merhaba kızım altıncı ayini bir kaç güne dolduracak vücudun da aşırı derece kabarma ve kizarmalar oldu alerji testleri yapıldı ek gıdaya başlanmadı ne kadar bu kızarıklıklarla ilgili iğne ve ilaç verilsede pek tesir olmadı aramız da bebeğin de bu durumu yaşayan var mı ? Uyuz olma ihtimali dendi ama değil bana egzama gibi geliyor suan