terazikadini Philips kullanıyorum memnunum ama her gün ütü yapmıyorum haftada 1 2 belki bende kazanlı alayım en azından beklemiş kırışıklıkları bile açar diye düşünüyorum kullananlar memnunmusunuz kaç dk da ısınıyor ?
kumsaleslem Ben 10 yıldır kullanıyorum çok memnunum etrafımdaki arkadaşlarımada önerdim ay ütü yaparken gına gelmedi çok şükür diyorlar
terazikadini kumsaleslem benim ütüm de çok iyi hemen ısınıyor ama kazanlı ütü daha çok işime yarar gibi geliyor ya kırışıklık açma konusunda sodun oluyormu peki mesela yıkanmış 1 2 hafta beklemiş kıyafetlerin kırışıklığı açılıyormu kolayca