Elmsnghn Hayalet_99 instagram da doktor annem diye bi sayfa var o kadinin oglu daha gecen hafta geçirdi lavanta yagi , zeytinyağı ve hindistan cevizi yağını dönüşümlü kullanmistj.
Serap-asel Hayalet_99 komşumuzun oğlu 5yasında o olmuştu tırnakları felan düşmüştü Allahım sıfa versin
yokolmaz Hayalet_99 biz bire bir yaşadık 14 aylıkken oldu çocuğum 1 hftadir uyku denen bişey yoktu ,ilacı vesayre de yoktu ,sadece ağız içi yaraları da uyusturucu damla kullnmistim ,çok şükür başında yakaldgim için 1 hftada toprlmisti kndini
Elmsnghn Hayalet_99 bebek 5 postunda. Birde asagilarda ayrıca paylaşımı olmustu. İnsaAllah yavrunuz rahat atlatır. Hatırladığım kadarıyla onun bebegi rahat atlatmisti sadece devamli agzini gosterip aciuo demisti. Agzinin ici acimasinin disinda öyle fazla zorlayıcı geçmediğini soylemisti. Kendisine mesaj atsaniz dahi size yardimci olabilir. Bilgilendirebilir. 🤗 Bi tanıdığımin arkadasi da o söylemişti yardimci oluyor cok fazla diye ordan biliyorum.
Hayalet_99 Elmsnghn ya size çok teşekkür ederim Allah razı olsun iki kızım var benim de biri daha 6 aylık diğeri 18 ikisi de oldu hafif ama çok korkuyorum 🥹
nartanemm Cocuklarım kreste kapmıstı poposunda agzında sıvılce tarzı yaralar cıkmıstı yemek sut dahı cok az ıcebılıyordu zamanla gectı ayakta atlattılar sonradan kızımın orta parmaklarındakı tırnakları gecırdıkten bır ıkı hafta sonra kalkmaya basladı yenısı alttan gledıkce kestık gıttı oglumda olmadı gecmıs olsun
Hayalet_99 nartanemm çok teşekkür ederim bizimkiler de popoda elde ayakta bizde agizinda var hafif inşallah kolay atlatırız sizin ki ne zaman geçti ne kadar surdu
Haticeerdem Geçtiğimiz ay 5 yaşında oğlum geçirdi okuldan bulaştı. Çok bulaşıcı bi hastalık ve çok zor atlattık tam 2 hafta sürdü 12 tane tırnağı döküldü Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun
Hayalet_99 yokolmaz bir hafta sonra geçiyor yani dimi bizimkilere de doktor bir haftaya toparlar dedi ama antibiyotik de verdi küçük ateşli boğazı yara diye götürdük gittiğimizde büyükte bişey yoktu ona bişey yapmadı eve gelince onun döküntüleri fark ettik tekrar büyük olanı görürsek mi hastaneye karar veremiyorum ikisi de aynı belli de küçük kziima serum takri düzeldi biraz topladı ona da takar mi acaba bide ilçeden gidiyoruz biz uzak biraz
Hayalet_99 yokolmaz ne kadar oldu bide gecireli sonradan tekrar etti mi bide tırank dokulme meselesi var o oldu mu sizde
yokolmaz Hayalet_99 3 ay önce olduk ,tekrar etmedi bizde tırnak dökülmesi falan olmadı ,ben başında fark ettim ,fwzla ilerlemedi elleri ayakları ,ağzının içinde vardı sadece o kadar .
Hayalet_99 yokolmaz bizim de aynı el ayak ağzının kenarların da oldu çok fazla değil ama ateslenince direk götürdük bizde küçükgunki gecri biraz ama büyük kızımın ki başladı bugün de
yokolmaz Hayalet_99 bulasiciligi var deniliyo ama ,bizde çok şükür abisine ,yada kimseye bulaşmadan atlattık ,çok geçmiş olsun sizede