Kızlar biz uyuz olduk meme ucumda da yaralar çıkıyor bu yüzden emzirmeyi bıraktım bir aydır bebeğimi emzirmiyorum sütüm de kesildi sağıp veremiyorum. Kremler sürüyoruz çok ağır kokulu malesef . Emzirince bebeğe de uyuz bulaşır mı acaba. Zaten bizden ona geçmişti zar zor iyilestirdik hala arada yeniliyor yine ilaç sürüyoruz. Biz neyse de çocuğa bulaşinca çok üzülüyorum kaşınıyor huysuzlaniyor . Başına gelen var mı yada bilgisi olan var mı bu konuda