terazikadini Benim doğumdan önce regl belirtim aşırı kasık ve sırt ağrısıydı şuan aşırı derece sırt ağrısı ve orta şiddet baş ağrısı oluyor sizinde değişen şeyleriniz varmı böyle
onegirlsmoms terazikadini aşırı sinir nefret ve insanlara tahammülüm kalmadı biri bişe mi ima etti pat engelliyorum onunla mı ugraşcam ya diyorum
terazikadini Elifmihre bence gitmelisin çook faydasını görüyorum emzirmiyorum ilaç kullanıyorum o yüzden sakin kalabiliyorum
Elifmihre terazikadini çocuğa karşı değil ama insanlara karşı bazen kocama bile herkesin söylediği batıyor gıcık oluyorum özellikle kaynamam ve görümceme sanki elime verseler bi kaşık suda boğucam ama hiç tanımadığım birinden böyleyim
terazikadini Elifmihre bence bir doktora gitmenizde fayda var bende böyleydim sonra zarar verme düşünceleri aklıms gelmeye başladı bebeğime zarar veririm diye korkup hemen hastaneye gittim