demetusss oi oi tarzi silikon almayın cunku elinizde dahi yikasaniz temizde kullansaniz zamanla ciddi anlamda koku yapıyor. Kaşıktan bile geciyor. Onun dışında plastik alacaksanız da arkasinda üçgen içinde 5 yazanlardan alin. 5 yazanlar plastiğin gidada temasında sıkıntı olmadığını gösteriyor. Ama ben hic birini kullanmadim çay kaşığı candır 💕