EymenTaham walla bu tahlillere de güven olmuyor daha geçen hafta kızımı doktora götürdüm mide bulantısı var diye tüm tahlilleri yapıldı kızımın şekeri 360 çıktı dedi hemen endekroni doktoruna götür dedi nasıl üzüldüm anlatamam 1 gün sonra tekrar kanı bakılıyor hatta doktor geçmiş 3-5 aylık şekerine de bakıyor şükür hiçbişey çıkmıyor yani saç dökülmesi için kafanıza çok takıyorsanız tekrar test yaptırın ama günde 4-5 tel dökülüyorsa normaldir