Bebegimmmmmmmmm Sürekli emzirmek ve sağmak gerekiyor ama mastit bu kadar basit bir şey deiil ya en azından benimki değildi.. 40 derece ateş, titreme, göğüste şişlik, sanki ölüyormuşum gibi nefes aldırmayan ağrı.. Ve gece birden oldum ben.. Hastaneye götürdü beni eşim parol vurdular sadece normal olarak bide sağım yaptılar ama tam olarak yine geçmemişti antibiyotik kullandım 2 tane parol üst üste attım falan sonra sağdım sürekli lahana yaprağı koydum masaj yaptım derken 1 haftayı buldu tamamen geçmesi..