Catlakbiranne 29 aylık oğlum yaklaşık 2 aydır aynı böyle uyku, yatak, yastık kelimelerinş duyunca uyumam diye ağlamaya başlıyor. Uyutmaya çalışırken artık kalbim sıkışıyor sürekli odadan çıkıyor koşuyor zıplıyor alt komşumuz sabırlı insan maşallah diyeyim her gece uyutma Faslı öyle gürültülü,ağlamalı ve zor geçiyor ki. Öğle uykusu da güzel uyurdu şimdi onu da istemiyor zar zor uyutuyorum. Erken de kaldırsam 12 yi görmeden yatağa girmiyor. Çok zor bezdim.