Merve1601 haklısınız bağışıklığı düşürüyor. Aşıdan sonra ateşimiz çıktı 2-3 gün çok huzursuzdu ardından öksürük başladı ve ara ara ateşlendi, baktım geçmiyor artıyor dr’a gittik, bronşit olmuş.. Aşıdan sonra oldu malesef
Momy28 Aşıdan sonra dikkat edin sizde, şimdiden geçmiş olsun..