Gizemlibirisi
Mlike148
Bebeğim suan 5 ay 28 günlük. Ilk aylarda mukuslu kaka ve yanaklarda kızarma vardı. Şikayetler artinca ve kakada gizli kan çıkınca 2 aylikken diyet yaptım. Test falan yapılmadı çok kucuk diye. 1 ay hayvansal sütten yapilan ürün yemedim. Bebeğimin gazı gitti, bayaga iyi oldu. 3. Ayda diyete devam ettim. 4 ay sonunda ankara medicana prof. dr. cem hasan razi’ ya gittik. Deri testi yapıldı sadce domates ve ceviz cikti, diyeti bozduk ancak cok kotu oldu karın bölgesinde baslyan egzama butun vücuda yayildi, sürekli agliyor, gazli vs… diyete tekrar başladım gecmedi. Ceneci cocuk hastanesine gidince onların önerdiği listedeki her seyi yaptim. Cok şükür düzeldi. Deri ve kan testi yaptılar bu sefer. Ve deri testinde de süt çıkmadı. Ama bariz sekilde süte tepki veriyor diye diyete girdim. Bitkisel süt tüketiyorum. Peynir tereyağ paketli ürünler yok. Iz miktarda süt bole olsa yemiyorum.