pinkooo_02 Merhaba kızlar 2 yaş aşımız var cuma günü fakat oğlum 1 haftadır hasta geniz akıntısı ve hırıltısı var şimdi ben aşıya götürsem sıkıntı olurmu hasta diye hastayken genelde aşılar yapilmiyormus diye biliyorum yanlış mı biliyorum acaba
Elmsnghn pinkooo_02 bizi 15 gün ertelediler. Vücudu simdi zaten hastalığa karsi savaşıyor. bide aşı ile savaşmasın bence biraz erteleyin
Nur_61 pinkooo_02 Bi sorun olmuyo bende öyle die götürmedi sonra kontrole götürdüm Bi sorun olmaz dediler yaptılar aşısını
pinkooo_02 Elmsnghn Anladım teşekkür ederim 5 gün sonra 25 aylık olacak tam 2 yaşında yapilmiyormu acaba bu aşı gecikirse sıkıntı olmazmi acaba
elmaliturtam Aşı bağışıklığı etkilediği için hasta iken zaten bağışıklık düşük diye yapmıyorlar en iyisi yarın aile hekimliğinizi arayıp sorun gerekirse erteleyin yeni bir tarih oluşturun. Çok geçmiş olsun
pinkooo_02 elmaliturtam teşekkür ederim 5 gün sonra 25 aylık olacak ertelense sıkıntı olurmu acaba sonuçta 2 yaş aşısı tam 24 aylıkken yapılıyor ya
Elmsnghn pinkooo_02 aile hekimindeki ebeyi arayip danisin. Onlarin onunde minimum ve max hangi aralikta aşıyı yapmaları gerek o tarih var. En son ne zamana kadar yapiliyo soyluyolar. Benim de oglum rahatsiz bi yas aşısı icin şu an 13 aylık. 1 ay daha zamani varmis sonra vakti geciyomus oule dedi.
elmaliturtam pinkooo_02 hayır olmaz ona göre diğer aşılarım tarihleride ileri alınır. Benim minikte bu şekilde hasta iken aşısı ertelenmişti hiç bir sorun olmadı merak etmeyin.
pinkooo_02 Elmsnghn Anladım canım sağol ama ben ne kadar saglikocagini aradiysam cevap alamadım o yüzden buraya sordum telefonu acmiyorlar hep böyle
Elmsnghn pinkooo_02 bizimkilerde beni iki kez arar ben bebekten fazla telefona bakamiyorum sesi de kisiktadir. Yetmez esimi de defalarca ararlar. Hatta sadece aşı icin değil goz muayenesini yaptırdın mi testisleri indi mi aşırı ilgililer gerçekten.
pinkooo_02 Elmsnghn ne güzel canım yok bizim burdakiler sadece asi için önceden gün verir bu kadar kaç defa ardim sormak için açan olmadı 3 gündür arıyorum