tassmyy Dogaa erkek gibi duruyor. Nub teorisine göre hem alnı erkeğe benziyor hem de vücudunun altındaki kemik çıkıntısı dik duruyor. Google da aratırsanız çıkar zaten nub teorisi diye.
Dogaa benbiranneyim123 ya dimi amaaa. 🥰 Bir kızım var 3 yaşında. Buda kız gelir mi yaa 🥰🥰 kız kardeş çok güzel bseyyyyy 🥰💜
benbiranneyim123 Dogaa benim keseye çok benziyor benimkide kız Rabbim sagliklica kucaginiza almayi nasip etsin Hayırlı evlat olsun 😊
Dogaa Yani kaç zaman oldu doktor bsey demedi. İkili taramada da bile cinsiyet belli değil dedi anlamadım bsey 🥲😂
Dogaa nehirsude0 keşke bir an önce belli olsa ikili taramayi yaptık göstermedi cuma günü yine gidicem inşallah görünür artık
nehirsude0 Dogaa 😂😂ben dogurana kadar belli degildi dogurdugumda baktim tahmin ettigim gibi kızmıs çok mutlu olmustum herseyini kız almistim tahminime dayalı😅