Yagmur0606 Merhaba kızlar bebeğim 18 . Ayının içinde bıngıldagı kapandı doktorumuz dedi kapandı artık diye bazen kontrol ettiğimde küçücük bir yumuşaklık geliyor nokta kadar normalmi