Bebeklerinize video falan izletiyor musunuz? Bir kaç sebepten dolayı kayınvalidemler de kalıyoruz konuşmadığımız için odadan çok çıkmam kizim da bazen durmuyor çok ağlıyor sakinleştirmek için video açıyorum(2-3 dakika) yada gece uyumadığı zaman videolu ninniyle uyutuyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum