cepoykusu35 8,5 aylık kızım ve 10 günlüktü ilk çıktığımızda.Alıştırdım sanırım ve her gitmemizde dışarıda kaldığımız süreyi arttırdım.Uykusu gelmesine yakın emzirip arabasına koydum ve uyudu.Bir rutin haline soktuk sanırım ve şimdi kızımla her yere gidebiliyorum.Hala çok geç sayılmaz sizin içinde.Özellikle haftaiçi daha sakin oluyor ağladığında da panik olmayın bir şekilde alışması gerek siz hep eve mi gideceksiniz uyutmak için🤦♀️İnsan daralıyor zaten tüm gün evde😬