esobalim Kızlar dişim ağrıyor ve dolgu olcak muhtemelen emziriyorum anestezi yapılacağı için 3 4 saat emziremiycem ama bebeğim biberon emzik vs almıyo ne yapacağımı bilmiyorum var mı aranızda böyle sorum yaşayan
Elmsnghn esobalim Allah yardımcınız olsun ve mumkunse ilk emzirmeden evvel sütünüzü de dökün cam olmayan bi bardakla yavas yavas icirmeyi deneseniz yada şırınga ile. Kac aylık bardakla anne sütü verme diye yazarsanız video vs de cikar karsiniza
sidames esobalim ben yaklaşık bir hafta önce dolgu yaptırdım direk emzirdim hem çocuk doktorumuza hem discimize sorduğumda süte gecmedigini soylddiler genel anestezi ile doğum yapıp direk emzirenlerin örneğini verdi
Elmsnghn esobalim yenidoganken biberona alışmasın diye veriyolar genelde. Hatta kaşık şeklinde biberon da var onun mantığında.