Yaklaşık 2 haftadir gece yarilari hepimizin çocuğu ayaktaydi..postlarin cogu 1 yas ustu bebelerin uyumamasi adinaydi. Yine bu hafta ayni 1 yas ustu bebeklerde ateş sanki hepsi ayni anda anlaşmış gibi dış derdi diyoruz ama anlamadim gitti. Sadece ellerinde kollarinda ve basinda Atesi var diger yerleri normal. azı dişlerine gidiyor elleri,asiri kabarmislar kucaktan asagi inmiyor beni de ayni sekilde oturtmuyor napacam şaştım kaldim