Selmabykslvi Bebeğim 4 aylık oldu 4gün öncesi 3 gündür gece ağlıyor sanki dövmüşler gibi çığlık atıyor ağlıyor yaşayan var mı bu durumu bir yeri mi ağrıyor acaba uyutmaya çalışıyorum uyumuyor emziriyorum memeyi emmiyo ağlıyo
patronnbebek Selmabykslvi bir aya geçer bacım 😂😂 Şaka bir yana genelde 4 ayda bu tarz durumlar olur. Meme reddi ve uykusuzluk ya da asırı meme bağımlısı olurlar. Bizde bir ay sürdü Siz yine de takip edin içiniz rahat etmezse doktora gösterirsiniz Ataklar bittikten sonra büyüdüğünü fark edeceksiniz 🥰🥰
tombikinannesi Selmabykslvi ay meraba gelin sarılalım. Bide ben felaket grip oldum o halimle uğraşıyorum tek başıma 🥴 diyorum ki önceden olsa hastayken şu koltuktan bütüüüün gün kalkmam ama şuan yatağın üstünde bebem meme emsin diye zıplayarak emziriyorum 😅 aaaah analıııık
tombikinannesi patronnbebek 5. Ayda bitiyomu yaniii nolur bitsin bitiyo diyin nolur 8 günümüz kaldı 5. Aya😅
patronnbebek Selmabykslvi duş aldırmak ve altınız acık bırakmak bizde kısa süreli de olsa işe yarıyordu. Hava güzelse de dısarı çıkartmak 20-30dk kadar duruyordu bu şekilde
Selmabykslvi tombikinannesi geçmiş olsun🙃gerçekren ah analık bitmek bilmeyen atak akşam olcak diye korkar oldum daha biz 4.aya yeni girdik bir yaş daha yaşlanırım bir ayda
patronnbebek tombikinannesi vallahi bir bitti pir bitti sonra başladi yaramazlıga 4 ayda dönmeyi öğrendi atak bitti geri geri gitmeye ardınsan sürünüp evi dağıtmaya başladı 😅😅
tombikinannesi Selmabykslvi teşekkür ederim aman dikkat edin hastalıkla daha zor geçiyo valla neyseki bizim 8 gün var 5 aylık olmaya biticek diye umuyorum 😅
tombikinannesi patronnbebek bizimki 3. Ayda dönmeye başlamıştı şuan dizlerini kıvırıp kendini itiyo emekleme alıştırması sanırım 😂