Derya00 Kızlar kızım iki buçuk yaşında kreşe mi vermeliyim oyun gurubuna mı ikisinide gidenler yazabilir mi evde çok sıkılıyor
hulyaaa-123 Derya00 ben 2 yaş 2 aylıkken 1 ay falan oyun grubuna götürdüm orasını da seviyordu ama 1 saat çok az geliyordu . Sonra kreşe verdim öğlene kadar konuşma konusunda baya gelişti iyi gelmişti kreş
Derya00 hulyaaa-123 suan kaç yaşında peki hala gidiyor mu eşim orda ilgilenmeyeceklerini düşünüyor kreşe ikna edemiyorum bir turlu
hulyaaa-123 Derya00 evet gidiyor kreşe tam gün gönderiyorum ve memnunum artık herseyi konuşabiliyoruz kreşe gitmeseydi bu kadar geliştiremezdim evde diye düşünüyorum . 3 yaşında