5 aylık bebişlerinizin gelişimi nasıl? Neler yapıyorsunuz aktivite olarak?
-Uykusu gelince eee diyor kendi kendine.
-Anne baba dışında tanıdık olmayan yüzlerden korkup ağlıyor bizde sakinleşiyor.
-Nesneleri kavrıyor sürekli ağzına götürüyor.
-Henüz dönemiyor, birkaç kez denedi aslında sanırım korktu gibi. Ben de zorlamıyorum ama egzersiz yaptırıyorum.
-Destekli olarak oturtuyoruz, kendi de oturmak istiyor yatmaktan nefret eder oldu.
-Dişleri çok kaşınıyor, uyku düzeni bozuldu her yarım saatte bir kalkıyor. Bazen dişten ateşi çıkıyor.
-Birlikte kitap okuyoruz.
-Yüz üstü etkinlikler yaptırıyorum, bol bol konuşup sohbet ediyoruz.