Kizlar yarin baslicam insallah oglum 2 yas 3 aylik normalde yaza dogru 2 ogretirim.diyodum ama oglum asiri istekli cisini yapmadan once hep soyluyoo bi kac kez cisimi yapacam dedim git yap dedim altinda bez var bende odasina filan gidip yapacak sandim tuvalte gitti bende hemen pesinden gidip bezini cikardim kucuk tuvaletini yapti bunu bi kac kez tekrarladi az oncede bezi yoktu altinda bız geldi dedi biraz kacirdi kosarak goturdum yapti. Oglum asiri istekli ama ben neden bilmyorum ama korkuyorumm sanki is ciddiye binince ogrenemeyecek diye korkuyorumm bide 8 aylik kizim var tuvaltin kapisinda 10 dk rahat bekliyorum kziimda yoruyo beni yapisik ikiz gibiyiz. Biraz daha beklesin diyorum hem kizim surunsun biraz toparlasin diyorum ama oglumda asiri istekli yani bu surecte ne yapmam gerekiyoo deneyimli annelerden tavsiye istyorumm ogreteyimmi yoksa beklesinmo bir kac ay daha