Arkadaşlar 8. Atağına yakalandık, doğduğundan beri bitmedi bu ataklar ama galiba bu sefer sert kayaya çarptık. Öneri ve tecrübelerinizi bekliyorum, bu süreç ne zamana kadar sürüyor? Daha kolay ve sakin atlatmamız için, bebişi daha uzun ve kolay uyutmak için neler yapmalıyız?